EDI is digitaal en zo werken wij ook. In deze wereld van digitale mogelijkheden is reistijd een onnodig verlies van capaciteit en energie, dus wij werken 100% digitaal op afstand. Zo kunnen wij efficiënt werken en de kosten laag houden. Wij werken op basis van een vast stappenplan, waarbij na elke fase de mogelijkheid bestaat om het project zonder hulp van EDI-Support verder af te maken.
Stap voor stap op weg naar succes!
Hoe gaan we te werk?
.1
Introductiecall
Wilt u weten hoe en of wij u kunnen helpen bij uw EDI-projecten, dan plannen we een vrijblijvende kosteloze introductiecall van 30 tot maximaal 60 minuten. Hierin kunt u uw wensen uiteen zetten en kunnen wij beoordelen of onze hulp van toegevoegde waarde is. De call is in Teams, Zoom of Google Meet. Alles besproken in de call wordt uiteraard volledig vertrouwelijk behandeld. Als beide partijen met een positief gevoel de call afsluiten, dan gaan we door naar de volgende stap.
.2
Inventarisatiefase
Afhankelijk van de projectomvang, plannen we een inventarisatiefase van tussen de 0,5 en 2 dagen waarin we het IT-landschap bij uzelf en uw klanten/leveranciers vastleggen. Op basis hiervan komen we ook met een advies en strategie waarop een akkoord gegeven kan worden. De inventarisatiefase brengen we na afsluiting van deze stap al in rekening. Zo heeft u altijd de keuze om op basis van de inventarisatie zelfstandig verder te gaan, of samen met ons het project te starten.
.3
Projectfase
Na de inventarisatiefase ligt er een strategie om binnen de gestelde termijn de geselecteerde partijen via EDI te ontsluiten. Na akkoord stellen we samen een planning op en gaan wij aan de slag. Regelmatige updates houden u op de hoogte van de voortgang en eventuele aandachtspunten. Deze fase van het project duurt vaak qua doorlooptijd het langst, omdat de verschillende partijen ook bij hen intern de nodige zaken moeten opzetten. Door continu de vinger aan de pols te houden, zorgen we ervoor dat alle partijen actief blijven in het behalen van het doel.
Afhankelijk van de omvang van het project en de doorlooptijd kan het zijn dat de facturatie van het project in delen zal plaatsvinden. Dit stemmen we af in de inventarisatiefase.
.4
Afronding en overdracht
Nadat de geselecteerde partijen live zijn en de informatiestromen via EDI lopen, ronden we het project af en dragen alle informatie over aan uw eigen interne organisatie.
Uitproberen?
Vraag vandaag nog een gratis eerste kennismaking aan! Wij stellen ons kort voor, u kunt uw uitdagingen schetsen en op basis daarvan kunnen we samen kijken of er een match is.
Wij geloven sterk in de voordelen van EDI voor middelgrote en kleine bedrijven. Omdat niet ieder bedrijf een EDI-expert in dienst heeft, vervullen wij graag deze rol en helpen u graag bij het implementeren en uitrollen van EDI-processen, zowel richting uw klanten als uw leveranciers.